A hír, hogy a BKV-Ikarus 260-as a T600-as, felújításra kerül, úgy szeptember környékén röppent fel.

A felújítás helye: Gyöngyös

2006 decemberében megérkezett.
A karosszéria és annak színe az eredeti állapotot mutatja.
Csak az az egyetlen hibája, hogy ez nem az eredeti 600-as.
A felvételeket Nagy Zsolt "ZsLevi" készítette.

Design: Hamster
[Keret nélkül]

Különböző internetes fórumon többször téma volt, hogy szétbontották-e a BKV első és egyben az egyetlen Ikarus 260 típusú trolibuszát.


Nagyon sokáig "pusztult" a Pongrácz úti troli-garázs udvarán, több társával együtt.
Bár "védett" járműnek lett nyilvánítva, ez a dolog mint manapság mindenre jellemző, nem hatott meg senkit.
Aztán eltűnt.
Amikor szóba került, hogy rendbe hozzák, addigra oly mértékig leamortizálódott, hogy, mint mondani szokták, "többe kerülne a leves, mint a hús".
Néhányan úgy tudják, hogy egy hasonló korú NDK-s Ikarus 260-as trolit újítottak fel, mások szerint egy, még nem publikus származású Ikarus 260-as lett a "600-as"!

A BKV "másként emlékszik"!
Egy hazugság a BKV honlapján! A 600-ast "elpusztították", mint a többi muzeális értékű autóbuszait!
Bár azon már talán senki nem csodálkozik, hogy itt, ebben az országban mindenki hazudik,
büntetlenül hazudhat, azért talán ne így fényezze magát! Különben is .......



Két "korosztály"
   
 

~ Az ajtók, és a szellőző ablakok első szériásak ~

  ~ Az áramszedők és valószínűleg a "motor" még hiányzik belőle ~
 

~

  Az ülések "eredetiek"