Az ex. GA-91-01

FAÜ-s, BKV-s "gokart flotta".
2013.

Nagy öröm, legalább is számomra, hogy a '60-'70-es évek egyik legnagyobb számban
futó Ikarus 620-as "család két példánya újra "felt
űnést"
kelthet Budapest utcáin.

Az anno három példányban készült Ikarus 630 nyitott autóbusz már több éve, 2007 óta látható és "használható" Pesten és Budán.

Mára, 2013-ra egy alaptípus is elkészült.

Az Ikarus a FAÜ ill. a BKV számára 935 darabot szállított, 1959. szeptemberétől,
1970. augusztusáig. E típus utolsó darabjait 1978. áprilisában selejtezték.

Magyarországon az Ikarus 620-asból az MVK ZRt. újított fel egy megmaradt darabot az
ex. GA-95-16-os frsz.-u Ikarus 620-ast, ami szintén a BKV színeiben dolgozott.

Remélhetőleg 2014-ben láthatjuk a három FAÜ-BKV színeit hordozó járművet.

Az érkezés után

Az állapota 2010 decemberében.

1963. május 25-én vette állományba a FAÜ Récsei üzemegysége.
1975. októberében selejtezték, akkor már a Mező garázs állományában volt.

Alvázszáma: 620-6304-604

Egy monori úr tanyáján "várta" jobbrafordulását 25 éven keresztül.














2012. januári, februári és márciusi állapot.

Nagy Zoli felvételei mutatják,
 hogy gyakorlatilag a tetőn kívül minden egyes elemet ki kellett cserélni.






Későbbi felvételek majd mutatják, hogy a most még eredeti hátsó ívet is cserélni fog kelleni.







A hátsó futómű felújítása.



Az íves karosszéria elemeket kézzel kell kikalapálni.



Az első futómű.
A háttérben egy szintén felújítás alatt lévő Ikarus 630-as.







Február végére már felkerültek a 620-630-as "arcát" jellemző íves, szemöldökös fényszóró helyei

A sárvédőívre várva.

Márciusra már felszerelésre került a felújított hátsó futómű.





Folytatjuk!