A GB 33-47 ex-?? | GB 37-90 ATI => ex GA-58-36 | |
indexe még az eredeti "könnycsepp" alakú | BKV. besz: 1962.02.28. áll.-ból törlése: 1973.12.29 |
Amiket sikerült megtalálni:
GA-10-33 -> GB-50-33 | GA-57-22 -> GB-31-21 | GA-58-14 -> GB-48-77 | ||
GA-10-77 -> GB-18-09 | GA-57-44 -> GB-38-14 | GA-58-16 -> GB-34-04 | ||
GA-57-49 -> GB-38-19 | GA-58-17 -> GB-41-75 | |||
GA-57-65 -> GB-36-09 | GA-58-27 -> GB-18-48 | |||
GA-57-74 -> GB-65-27 | GA-58-30 -> GB-73-27 | |||
GA-57-75 -> GB-41-74 | GA-58-33 -> GB-50-38 | |||
GA-58-36 -> GB-37-90 | ||||
GA-58-47 -> GB-34-03 | ||||
GA-58-61 -> GB-76-34 | ||||
A Volán 22-nél
1974 körül a Volán 22 elég nagy tételben vásárolt Ikarus 620-ast a BKV-tól. A felvételek a Volán 22 váchartyáni telepén készültek, 1976. februárjában, ahol az átalakításokat, felújításokat végezték.
A BKV-s 620-asok, hátsó ajtajait megszüntették.
Beszerzés | Rendszám | Alv.sz. | Futott km. | Állományból kivonás |
1963. 08. 05. | GA 92-33 | 1973. 08. 16. | ||
1966. 12. 30. | GA 94-72 | 1973. 12. 18. |
Ikarus 630 a Volánnál
620-asok Lengyelországban. 1972.
Külföldi Ikarus kedvelők küldték.
M.Küster
Obusfreund Mattis