A főműhely udvarán
található egy roncs Ikarus 60-as,
amiről kiderült, hogy egy MÁVAG M5-ös
(Az Ikarus 60 nem helyes
megállapítás, MÁVAG M5-ről van szó, amely nagyobb kuriózum lehetett volna. Budán
hívták fel rá a figyelmem, egy ház udvarán állt, a kerítés mellett, mikor ott
jártam, majdnem kutyák téptek szét, lefotóztam, majd elsírtam bánatom Csont
Istvánnak (GJSZ művezető volt, ma már nyugdíjas), hogy érték, segítsen, legyen
őrzött helyen. Sikerült, a váz lekerült a hegyről, be a Gyömrői útra. Krepsz
Zoltán)
Az egyedinek számító 1950-es gyártású, MÁVAG M5-öst 2006.
április elején szétbontották,
hulladék vasként eladták...
Hát ennyit a szocialista gyártmányok megőrzéséről ma, amikor az új
"kapitalista-szocializmust" éljük.
és egy AMG pótkocsi,
ami hála az öltözővé alakításának, egész tűrhető állapotban van.
Nagykáta 2005.
FAÜ csuklós trolibusz, motorkocsi része
A VETERÁN újság, egy
tavalyi, 2005-ös számában, már megjelent egy fotó és egy rövid cikk erről a FAÜ
csuklósról troliról.
Ikarus 55 roncs Monostorapáti mellett
Az IKARUS FAN CLUB (Képek, hozzászólások) - Index Fórum oldalon találtam ezt a fotót.