Egy régmúltat idéző felvételen a másik alumínium villamos a 3711-es a 25-ös viszonylaton
Forgalomban, ősszel és télen |
+
Egy film a 9-es és a
11-es viszonylatokról.
Az egyik
főszereplő az első "Stuka" a 3600-as, a másik a 3602-es
.
|
3652 ex 3672 selejtezése. |
A 3231 a 19-esen(1998) és egy kis kényszerpihenőn (2001), Kelenföldön, a 3275-ös társaságában
A 3258 és 3235 átalakításából készült a a 3799 psz. villamost. A lenti képeken a 3258-as,1998-ban és 2002 februárjában |
2002 |
A fent felvétel Fejes Balázs honlapjáról származik |
A "menekült," a Vakok Intézete udvarán |
gyártási év 1957 |
A 3847-es ("háttal"), talán a "végleges pihenőjére" várva. Mellette a "bátyja" a 3356-os |
és a fent már látott 3357, 3231, 3275
Ahol eddig a kiselejtezett UV-k
álltak, most a 3818-as állt, teljesen felújítva. 2004.
június 9.
2004 |
A következő felvételeket a Rákóczi úti villamosforgalom megszüntetése előtti napokban fotóztam.
A 3857-es
a Thököly úton 1989. december végén.
A román forradalom idején a
Román követség előtti tüntetés miatt,
gyakorlatilag leállt a forgalom.
A villamos vezetői a baloldali ajtókat nyitották ki
a balesetek elkerülése végett.
Ma ugyanazon hely (jobb oldali kép)
és
egy ICS. az Erzsébet híd pesti hídfőjénél
a híd "villamos mentesítése" előtt.
Egy elkószált 44-es a Thököly úton 2000-ben |
a taxisblokád idején a Bosnyák tér előtt a Nagy Lajos kir. úton. A kocsiszínbe nem engedték beállni őket.
Az
Erzsébet híd
a villamosforgalom átadása és megszűnése előtt
és 2001 decemberében ill. 2002 kora tavaszán Albertfalván