Az alumínium 3710-es az Árpád híd átépítése előtt

Egy régmúltat idéző felvételen a másik alumínium villamos a 3711-es a 25-ös viszonylaton

A 3711-es

 
A 3667 a Váci úton
   
A 3667 a Váci úton a 15 viszonylaton. Ez a motorkocsi volt a "Szellem" 3700-3800-3701 szerelvény középső kocsija, majd visszaépítették eredeti formájára. A 3701 ex 3652 az Üllői úton az 50-es viszonylaton. Erről a motorkocsiról, sajnos csak ez az egy felvételem van. (az sem a legjobban sikerült)

 

Forgalomban, ősszel és télen
A 9-es viszonylaton
 

+

Egy film a 9-es  és a 11-es viszonylatokról.
Az egyik főszereplő az első "Stuka" a 3600-as, a másik a 3602-es

 

 

 

 
     
 
Selejtezésekor   Kőbányán.
 
 
 
 
 
.
A 2816 és a 3674 selejtezésekor Kőbányán
A 3674 kocsi egy ideig 3667 pályaszámot kapott, majd visszakapa ezt a számot
      3652 ex 3672 selejtezése.
 
Magányosan
3648

 

     
  2001  

 

a megszűnt 25 villamos vonalán egy középbejáratú pótkocsit tol.
A felvétel 1971 körül készülhetett.

 


 

Baross kocsiszín. 3214-es UV és az 1200-as Bengáli


az első "Bengálival", felújítás után.
Ekkor kapta, ill. cserélték le az első fényszórót.

 

   

A 3231 a 19-esen(1998) és egy kis kényszerpihenőn (2001), Kelenföldön, a 3275-ös társaságában

A 3258 és 3235 átalakításából készült a a 3799 psz. villamost. A lenti képeken a 3258-as,1998-ban és 2002 februárjában

 

1998  
                   

 

  2001
                   

 

2002
     

 

A fent felvétel Fejes Balázs honlapjáról származik
A "menekült," a Vakok Intézete udvarán
gyártási év 1957
 
 
         
 
 
 
 
         
 

 

2010. január 31.

   
         
 
   
         

   

 

 

  2001  
A 3847-es ("háttal"), talán a "végleges pihenőjére" várva. Mellette a "bátyja" a 3356-os

 

A háttérben a 3357-es

 

a Baross kocsiszínnél
      ~
Tolatás a Baross kocsiszínnél. 3387

a felvétel 1976-ban készült

 

     

 

 

és a fent már látott 3357, 3231, 3275

     
2001. december

 

 


Ahol eddig a kiselejtezett UV-k álltak, most a 3818-as állt, teljesen felújítva. 2004. június 9.

 

 

 

1999

~

 

 

2004

                                       

 

 

~

 

 

A következő felvételeket a Rákóczi úti villamosforgalom megszüntetése előtti napokban fotóztam.

 
3839 a Rákóczi úton
 
A 44-es a Szarvas térnél

 

A 3857-es a Thököly úton 1989. december végén.
A román forradalom idején a
Román követség előtti tüntetés miatt,
gyakorlatilag leállt a forgalom.
A villamos vezetői a baloldali ajtókat nyitották ki
a balesetek elkerülése végett.
Ma ugyanazon hely (jobb oldali kép)

Thököly út 1989, Román forradalom idején
 

 


és egy ICS. az Erzsébet híd pesti hídfőjénél
a híd "villamos mentesítése" előtt.

A 3878-as és az 1359-es, megszűnésük előtti napokban
   
1973     2012

 


Egy elkószált 44-es a Thököly úton 2000-ben
~
A 3880-as a Thököly úton, sajnos csak különjáratként

 

~
      ~

a taxisblokád idején a Bosnyák tér előtt a Nagy Lajos kir. úton. A kocsiszínbe nem engedték beállni őket.

 

 

Az Erzsébet híd
a villamosforgalom átadása és megszűnése előtt

 
 
A 3395-ös a 2-esen az Erzsébet híd átadása előtti napokban

 

Egy 68-as villamos
1973
 
   
2012

       

Nagyvárad tér 1974

 

a taxisblokád idején a Thököly úton      
 
 
 
 
 
7661
 
    1977 elejétől 7661 ex 3401  

és 2001 decemberében ill. 2002 kora tavaszán Albertfalván

     
         

A kép bal oldalán a leselejtezett 3827-es kandikál,
"középen" a 7662-es, jobbra a 7661.