
![]()

![]()
![]()
A jobboldali
képet Steve Forisek úrtól kaptam Amerikából (!!)
Sok kocsit csuklós járművé alakítottak.
| Az egyetlen 4 tengelyes 400-as | 
E típust is utolérte a 
lámpa átalakítás.
Az Ikarus 620-asnál bevezetett hátsó lámpatestet 
szerelték a Faü-csuklós trolikra is,
majd selejtezésük előtt egy pár évvel, felújításkor már az egyszerűbb, kicsi, 
különálló, kerek
lámpákkal pótolták.
Hasonlóképpen a 
könnycsepp alakú első index is egy "modernebb" vonalvezetésű, szögletes
magasságjelző lámpatesttel lett kicserélve.
| Fotók: Jobbágy József | 
![]()
A selejtezés ezt a típust is utolérte. Hogy maradt-e felújítható múzeumi kocsi, nem tudom, csak remélem. Nagyon sok jármű, szürkére festve, építkezéseken, öltözőként működött és néhol még most is találni, aránylag jó állapotban levőket, de sajnos egyik sem a BKV, vagy a Múzeum tulajdona.
![]()

  | 
    
A képen látható T295-ös az
1983 november 29-én beszerzett BU 88-41 frsz.-u Ikarus 260 -as.
 1995 februárjában adták
át a Trolibusz üe.-nek
Foto: Izsó Zoltán
A 102-es még a próbafutás idején
      ![]()  | 
    
![]()
Németh Zoltán Ádám a trolibusz.zylon.hu készítője
| Egy kis adalék a trolibusz.zylon.hu honlaphoz | 
| A felvétel 1986-ban készült a Közlekedési Múzeumtól pár méterre | 
Az 559-es az Ajtósi Dürer soron a "Népstadion" út kereszteződésében, 1977-ben
![]()