A tatai találkozó talán az egyik legnagyobb szenzációja volt az Ikarus 630-as és az AMG pótkocsi.
A szerelvény gazdája a fenti képen látható Béke Antal, ( Tóni )

beke37 kuk@c axelero.hu

P-s rendszámmal, csütörtök este indult el Polgárból a 240-250-km-re levő Tatára.
 

   

Vizsgálva a buszt, több helyen is előtűnő, "bordós" festék,
a hátsó ajtó mögötti "620-as ablak megléte, miatt feltételezem,
hogy a fenti fotón szereplő "pótos" Ikarus 630-as, ezzel.

   

 

 

 

 
 
 

A tornamutatványt igénylő beszállást elősegítő "lépcső"

   
 
 
 

 

 

 
 

A festés hiánya miatt, jól látható, hogy a 620-630-asok jellegzetes, első lámpahely kialakítása külön egységként készült.

   

A 620-as 630-as jellegzetes,
kedves, vidám szemei.

 
 


Kisebb átalakítás


Feltételezem, az íves hátsóablak hiánya miatt, egy Ikarus 620-as íves hátsó ablakát szerelték.
A hiányzó részt, méretéből ítélve egy 620-as ajtajáról származó üveggel helyettesítették.
Érdekes, kézenfekvő megoldás!

   

 

   

 

 

   

 

A műszerfal 1967-ben és 2006-ban

   

 

 
 

A sebváltókar és mögötte a "klima"

   
 
 
 

 

   

 

   
 
A legtöbb 620-630-as ezzel a
 fajta szellőzőablakkal lett szerelve.
Sok haszna nem volt!

 

 
 
 
 
   
 
 
 
 

 

       

       
 
                         
 
                         
 
   
 
 

"Hazafelé", a "sajátos" október 23-i tömegoszlatás előtt

        "Lesipuskás" fotósok várják a 630-ast
Hermina útnál!
 
"No itt fordulok balra"
"jobbról jó...!"

 

"Balról nem jöhet semmi, de ki tudja, hátha..."


Indulás a Hősök terére, onnan a Várba
 
 

A sebváltókar és mögötte a "klima"

   
 
 
 


Hősök tere

        A Hősök tere
A három szombati "veterán"
első "megállóhelye"
 
 
Tisztulnak a felhők a
"fejem" felett
 

"Pótkocsit vontatok"
 


 
 
 
 
 
   

"Még a világításom is jó"