2011.05.28-29 001
A magyar Ikarus-osokat, az ex-Kapos Volán Ikarus 266.25-öse képviselte.
2011.05.28-29 002
Zolika, "BigZ" Csehországban
2011.05.28-29 003 2011.05.28-29 004 2011.05.28-29 005
Megálló - ZASTÁVKA
2011.05.28-29 006 2011.05.28-29 008 2011.05.28-29 009 2011.05.28-29 010 2011.05.28-29 011 2011.05.28-29 012
Ikarus 66.62 Baujahr:1972
2011.05.28-29 013 2011.05.28-29 042 2011.05.28-29 043 2011.05.28-29 044 2011.05.28-29 045 2011.05.28-29 015 2011.05.28-29 016 2011.05.28-29 017
Ikarus 280.28 Lengyelországból Gyártási év: 1986
2011.05.28-29 018 2011.05.28-29 020 2011.05.28-29 022 2011.05.28-29 023 2011.05.28-29 025 2011.05.28-29 027 2011.05.28-29 028
A "SÖRBUSZ", melynek motorja egy 6 hengeres IFA motor.
2011.05.28-29 029
Korszakok
2011.05.28-29 030
Korszakok 2
2011.05.28-29 034
A helyi közlekedési vállalat (KVG) Ikarus 55-e.
2011.05.28-29 035 2011.05.28-29 036 2011.05.28-29 037 2011.05.28-29 038 2011.05.28-29 060 2011.05.28-29 039
Ikarus 411.08 Lengyelország
2011.05.28-29 040
Ikarus 411.08 belső
2011.05.28-29 066 2011.05.28-29 071 2011.05.28-29 072 2011.05.28-29 041 2011.05.28-29 046 2011.05.28-29 047 2011.05.28-29 048 2011.05.28-29 049 2011.05.28-29 050 2011.05.28-29 051 2011.05.28-29 052 2011.05.28-29 053 2011.05.28-29 054 2011.05.28-29 055 2011.05.28-29 056 2011.05.28-29 057 2011.05.28-29 058 2011.05.28-29 059 2011.05.28-29 061 2011.05.28-29 062 2011.05.28-29 063 2011.05.28-29 064 2011.05.28-29 065 2011.05.28-29 067 2011.05.28-29 068 2011.05.28-29 069 2011.05.28-29 070 2011.05.28-29 073 2011.05.28-29 074 2011.05.28-29 075 2011.05.28-29 076 2011.05.28-29 077 2011.05.28-29 078 2011.05.28-29 079 2011.05.28-29 080 2011.05.28-29 093 2011.05.28-29 094 2011.05.28-29 083 2011.05.28-29 084 2011.05.28-29 085 2011.05.28-29 086 2011.05.28-29 014
A fogadó garázs járművei
2011.05.28-29 087 2011.05.28-29 276 2011.05.28-29 033 2011.05.28-29 088 2011.05.28-29 089 2011.05.28-29 090 2011.05.28-29 091 2011.05.28-29 092 2011.05.28-29 095 2011.05.28-29 096 2011.05.28-29 097 2011.05.28-29 098 2011.05.28-29 099 2011.05.28-29 100 2011.05.28-29 101
A felvezető jármű
2011.05.28-29 103 2011.05.28-29 104 2011.05.28-29 105 2011.05.28-29 106 2011.05.28-29 107 2011.05.28-29 108 2011.05.28-29 109 2011.05.28-29 110 2011.05.28-29 111 2011.05.28-29 112 2011.05.28-29 113 2011.05.28-29 114 2011.05.28-29 115 2011.05.28-29 116 2011.05.28-29 117 2011.05.28-29 119 2011.05.28-29 274 2011.05.28-29 275 2011.05.28-29 120 2011.05.28-29 121 2011.05.28-29 118 2011.05.28-29 102 2011.05.28-29 122
A KVG egyetlen Ikarus 263-asa
2011.05.28-29 123 2011.05.28-29 124 2011.05.28-29 125
A legidősebb jármű egy kék 311-es volt.
2011.05.28-29 126 2011.05.28-29 127 2011.05.28-29 128 2011.05.28-29 129 2011.05.28-29 130 2011.05.28-29 131 2011.05.28-29 132 2011.05.28-29 133 2011.05.28-29 134 2011.05.28-29 135 2011.05.28-29 136 2011.05.28-29 137 2011.05.28-29 138 2011.05.28-29 139 2011.05.28-29 140 2011.05.28-29 141 2011.05.28-29 142 2011.05.28-29 143 2011.05.28-29 144 2011.05.28-29 145 2011.05.28-29 146 2011.05.28-29 147 2011.05.28-29 148 2011.05.28-29 149 2011.05.28-29 150 2011.05.28-29 151 2011.05.28-29 152 2011.05.28-29 153 2011.05.28-29 154 2011.05.28-29 155 2011.05.28-29 156 2011.05.28-29 157 2011.05.28-29 158 2011.05.28-29 159 2011.05.28-29 160 2011.05.28-29 161 2011.05.28-29 162 2011.05.28-29 163 2011.05.28-29 164 2011.05.28-29 165 2011.05.28-29 166 2011.05.28-29 167 2011.05.28-29 168 2011.05.28-29 169 2011.05.28-29 170 2011.05.28-29 171 2011.05.28-29 172 2011.05.28-29 173 2011.05.28-29 174 2011.05.28-29 175 2011.05.28-29 176 2011.05.28-29 177 2011.05.28-29 178 2011.05.28-29 179 2011.05.28-29 180 2011.05.28-29 181 2011.05.28-29 182 2011.05.28-29 183 2011.05.28-29 184 2011.05.28-29 185 2011.05.28-29 187 2011.05.28-29 188 2011.05.28-29 189 2011.05.28-29 190 2011.05.28-29 191 2011.05.28-29 192 2011.05.28-29 193 2011.05.28-29 194 2011.05.28-29 195 2011.05.28-29 196 2011.05.28-29 197 2011.05.28-29 198 2011.05.28-29 199 2011.05.28-29 200 2011.05.28-29 201 2011.05.28-29 202 2011.05.28-29 203 2011.05.28-29 204 2011.05.28-29 205 2011.05.28-29 186 2011.05.28-29 206 2011.05.28-29 208 2011.05.28-29 209 2011.05.28-29 210 2011.05.28-29 211 2011.05.28-29 212 2011.05.28-29 213 2011.05.28-29 214 2011.05.28-29 215 2011.05.28-29 216 2011.05.28-29 217 2011.05.28-29 218 2011.05.28-29 219 2011.05.28-29 220 2011.05.28-29 221 2011.05.28-29 222 2011.05.28-29 223 2011.05.28-29 224 2011.05.28-29 225 2011.05.28-29 226 2011.05.28-29 227 2011.05.28-29 228 2011.05.28-29 229 2011.05.28-29 230 2011.05.28-29 231 2011.05.28-29 232 2011.05.28-29 233 2011.05.28-29 234 2011.05.28-29 235 2011.05.28-29 236 2011.05.28-29 237 2011.05.28-29 238 2011.05.28-29 239 2011.05.28-29 240 2011.05.28-29 241 2011.05.28-29 242 2011.05.28-29 243 2011.05.28-29 244 2011.05.28-29 245 2011.05.28-29 246 2011.05.28-29 247 2011.05.28-29 248 2011.05.28-29 249 2011.05.28-29 250 2011.05.28-29 251 2011.05.28-29 252 2011.05.28-29 253 2011.05.28-29 254 2011.05.28-29 255 2011.05.28-29 256 2011.05.28-29 257 2011.05.28-29 258 2011.05.28-29 259 2011.05.28-29 261 2011.05.28-29 262 2011.05.28-29 263 2011.05.28-29 264 2011.05.28-29 265 2011.05.28-29 266 2011.05.28-29 267 2011.05.28-29 268 2011.05.28-29 269 2011.05.28-29 273 2011.05.28-29 270 2011.05.28-29 271 2011.05.28-29 272 2011.05.28-29 277 2011.05.28-29 278 2011.05.28-29 279 2011.05.28-29 280 2011.05.28-29 281 2011.05.28-29 282 2011.05.28-29 283 2011.05.28-29 284 2011.05.28-29 287 2011.05.28-29 288 2011.05.28-29 290 2011.05.28-29 291 2011.05.28-29 292 2011.05.28-29 293 2011.05.28-29 294 2011.05.28-29 295 2011.05.28-29 296 2011.05.28-29 297 2011.05.28-29 298 2011.05.28-29 299 2011.05.28-29 300 2011.05.28-29 301 2011.05.28-29 302 2011.05.28-29 303 2011.05.28-29 304 2011.05.28-29 305 2011.05.28-29 306 2011.05.28-29 307 2011.05.28-29 308 2011.05.28-29 309 2011.05.28-29 310 2011.05.28-29 311 2011.05.28-29 313 2011.05.28-29 314 2011.05.28-29 315 2011.05.28-29 316 2011.05.28-29 317 2011.05.28-29 318 2011.05.28-29 319 2011.05.28-29 320 2011.05.28-29 321 2011.05.28-29 322 2011.05.28-29 323 2011.05.28-29 324 2011.05.28-29 325 2011.05.28-29 326 2011.05.28-29 327 2011.05.28-29 328 2011.05.28-29 329 2011.05.28-29 330 2011.05.28-29 331 2011.05.28-29 332 2011.05.28-29 333 2011.05.28-29 334 2011.05.28-29 335 2011.05.28-29 336 2011.05.28-29 337 2011.05.28-29 338 2011.05.28-29 339 2011.05.28-29 340 2011.05.28-29 341 2011.05.28-29 342 2011.05.28-29 343 2011.05.28-29 344 2011.05.28-29 345 2011.05.28-29 346 2011.05.28-29 347 2011.05.28-29 348 2011.05.28-29 349 2011.05.28-29 350 2011.05.28-29 351 2011.05.28-29 358 2011.05.28-29 359 2011.05.28-29 360 2011.05.28-29 355
Indulás hazafelé
2011.05.28-29 356 2011.05.28-29 357 2011.05.28-29 352 2011.05.28-29 353 2011.05.28-29 354 2011.05.28-29 363 2011.05.28-29 364 2011.05.28-29 362 2011.05.28-29 361 2011.05.28-29 368
Norvégiai bemutató útról hazafelé tartó, másodiknak elkészült S91-es is képviseltette magát a találkozón.
2011.05.28-29 369 2011.05.28-29 207