638 1877/ BSzKRt. 1822/ 1951-es átsz.   1956.07.19. 1787/ FVV   1976.10.02. "S"
A későbbi 1787-es motorkocsi még az eredeti BSzKRt.-s pályaszámmal ikresítés előtt
1877



Az 1715 a kiállításon és itt forgalomban, nosztalgia villamosként.

 
 
 
 
 

 

 

 

Thököly út Mexikói út sarok, az ikerkocsi kivételesen a 67-esen

az 55-ösön

 

 
1761 és 5214 az Újpesti kocsiszínban selejtezésükkor
     

 

  és egy szétbontott 5000-es favázas pótkocsi, Kispesten  
 
 
     

A típus leírása itt

 

 

 

     

E felvételt 1979-ben készítettem a "Hámán Kató",
ma Fiumei úton.
Akkor már régen ICS-k jártak a 24-es viszonylaton,
de aznap még késő délután is ez az ikerkocsi futott.

 

2500-2700-as motorkocsikról

 
   
az Üllői úton 5000-es favázas pótkocsikkal.
   
     
1972-ben tanulókocsira átalakított 2794-es selejtezése.
Vasvázasítva: 1959. VIII. 28

az 5780 -as póttal az Árpád hídnál 55-ös viszonylaton
Másik fotó

 

 
     

A 2841-es a Keleti pályaudvari végállomáson a `70-es években és nélküle 2003-ban

A 2841 és az 5927 pótkocsi
 

 

és Zuglóban, a Thököly úton. Ugyanazon helyszín 30 év elmúltával.
 

  A vasvázasított motorkocsi az 5661-es középbejáratú póttal  
 
 
  Sajnos ez az egyetlen felvételem erről a motorkocsiról, de itt egy másik  


Forgalomban.
Budapest, 1945. november
A Nagykörúton közlekedő villamosra kifüggesztett tábla jelzi, hogy a Margithíd pótlására
1945. március 21-én megnyitott pontonhíd - "Manci-híd" -
nyitva áll a gyalogosok számára.
A pontonhidakon 8 és 16 óra között volt szabad közlekedni,
és az áthaladóknak igazolniuk kellett a személyazonosságukat.
A felvétel készítésének pontos dátuma ismeretlen.
MTI Fotó/MAFIRT

 

 

belső és egy másik felvétel
Ezt a motorkocsit, múzeumi
járműnek tartották meg.
 
Újpesti kocsiszín       Kőbánya MÉH telep

 

A 2840 selejtezése

 

selejtezése, Újpesti kocsiszín

 

 

 

 
A Nagyvárad téren
         
     
        Egy másik fotó az 5011-es ről
és egy az 5024-esről
régi küllemével
 
 
 
 
 

 

 
Vasvázatsítás utáni állapotban  
A 2828 és az 5210 selejtezése
A fogaskerekű végállomásánál
Selejtezésekor

 

  az 1941-es gyártású pótkocsik első kocsija volt  
 
 
  Talán nem a legsikeresebb felvétel, de régen volt.  

 

(igazán nem tudom, hol és mikor fotóztam) Plusz foto

 

     
 
     
 
  Az 1941-ben gyártott pótkocsi selejtezése   1954-ben Dunakeszin gyártott pótkocsi  
 
 

 

 

 
A háttérben a 2441-es már selejtezve
 
 
  2951 és a 2441   2951 és a 2441  

 

 
2964. Itt egy másik kép róla   2968

 

3054
3054

Képek a 3001, 3002, 3004 és a 3006-osról a filmmúzeumban

 

 

 
 
 
 
A 2438-as (ex. 9647) a 20 viszonylaton 1977-ben

 

2419 ex. 9613
Kispesti kocsiszín
2453 ex. 9686

 

Talán a 2419

Kőbánya, Méh telep

 
     

 

 

1998. Kelenföld

     

 

2001. Albertfalva

Egy plusz fotó

 
A háttérben a 3839-es

 

 

Újpesti kocsiszín

2001. Albertfalva

 

 

Nem tudom hol készítettem ezt a felvételt

 

 

Nem tudom hol készült, nem ismerem fel a típusát
 

 

 

 

Nagy Zsolt reprodukciói

 

 


Modellek