|
A későbbi 1787-es motorkocsi még az eredeti BSzKRt.-s pályaszámmal ikresítés előtt |
Az
1715 a kiállításon és itt forgalomban, nosztalgia
villamosként.
Thököly út Mexikói út sarok, az ikerkocsi kivételesen a 67-esen
E felvételt
1979-ben készítettem a "Hámán Kató", |
|
az 5780 -as póttal az Árpád hídnál 55-ös viszonylaton |
Másik fotó |
A 2841-es a Keleti
pályaudvari végállomáson a `70-es években és nélküle
2003-ban
és
Zuglóban, a Thököly úton. Ugyanazon helyszín 30 év elmúltával.
A vasvázasított motorkocsi az 5661-es középbejáratú póttal | ||
Sajnos ez az egyetlen felvételem erről a motorkocsiról, de itt egy másik |
Forgalomban.
Budapest, 1945. november
A Nagykörúton közlekedő villamosra kifüggesztett tábla jelzi, hogy a Margithíd
pótlására
1945. március 21-én megnyitott pontonhíd - "Manci-híd" -
nyitva áll a gyalogosok számára.
A pontonhidakon 8 és 16 óra között volt szabad közlekedni,
és az áthaladóknak igazolniuk kellett a személyazonosságukat.
A felvétel készítésének pontos dátuma ismeretlen.
MTI Fotó/MAFIRT
|
|||||||
Újpesti kocsiszín | Kőbánya MÉH telep |
selejtezése, Újpesti kocsiszín |
|
A fogaskerekű végállomásánál |
|
2964. Itt egy másik kép róla | 2968 |
Képek a 3001, 3002, 3004 és a 3006-osról a filmmúzeumban
A 2438-as (ex. 9647) a 20 viszonylaton 1977-ben |
Kőbánya, Méh telep
1998. Kelenföld
2001. Albertfalva |
Nagy Zsolt reprodukciói