A képek nem mindegyike nagyítható!
A Vértes Volán, Ikarus 30
2006.
Béke Antal, Ikarus 31 (Ő is ilyen szép
szeretne lenni!)
2007.
A MVK ZRt., Ikarus 31
2006.
Hajdú Volán, Ikarus 311
2006.
További
fotók a Hajdú Volán Ikarus 311-es autóbuszáról.
Németh László, Ikarus 311
2007.
Vadas Tamás, Ikarus 311
2007.
A Magyar Néphadsereg autóbusza volt
Indulás a tatai buszpályaudvarra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tata, 2007
Ikarus 311-esek.
Heiko Wolf, Ikarus 55.52
1969-től, 1979-ig a Keletnémet Hadsereg tulajdona volt
2007.
|
|
A közel egy évig tartó felújítás
gyönyörűen sikerült.
|
A szárnyak sem hiányoznak
|
|
|
"Arc profil" és "far profil" |
|
|
|
|
|
|
|
Fodróczy Géza, Ikarus 55
2006.
2007.
Kapos Volán, Ikarus Lux
2006.
Belák Sándor, Ikarus 55
2006.
A kellemes meglepetést, a
szárny alakú magasságjelző okozott! |
A GWW-888 ex. GA 89-40, Belák Sándor Ikarus 55-e, már sok alkalommal szerepelt,
ezért most, a 2006-os tatai találkozóra érkező
LI2-es veterán repülőgéppel együtt
készített fotókat tesszük közzé.
2007.
GA 89-40 "homlok". Azaz GWW-888 |
Nógrád Volán, Ikarus 55
2007.
Kozáry Tibor, Ikarus 66
2006.
2007.
Nagy Zoli barátunk jóvoltából
ellátogattunk a tatai autóbusz pályaudvarra, egy időutazásra.
Béke Antal,
Ikarus 630, AMG pótkocsival
2006.
A 2006-os tatai találkozó egyik szenzációja volt a
képeken látható állapotú szerelvény.
További fotók a fenti szerelvényről:
GA 76-75
kiállás
A szerelvény "felélesztése"
BKV ZRt., Ikarus 180
2007.
A BKV Rt. Ikarus 180-asának, a
GA 96-00 felélesztése és átszállítása
a tatai,
II. Veterán Ikarus Autóbuszok Találkozójára.
Mire az "orra végre kibújt az
ajtón, a "feneke" érte el a még megmaradt bozótot.
Végre kiszabadult, 2 óra izzasztó
eredményeképpen!
Irány Tata!
... !